Dit is een programma wat voor mij, in gezinsverband, heel goed te volgen is. En...het werkt bij mij heel goed. Ik ben 1.61 en startte met 86,6 kilo, behoorlijk overgewicht dus. Ik zit nu op 83,4 en ben dus apetrots dat je zo snel en goed afvalt in ruim 2 weken!
Wat voor mij goed werkt is de afwisseling die gegeven wordt bij ontbijt en lunch, elke dag eigenlijk wat anders en alles is lekker.
Jouw afslankkookboek bevat heerlijke recepten. Gisteren aten we de varkenshaas in tomatensaus en mijn man zei: 'mmmm, dit houden we erin'! In vorige diëten was het bijvoorbeeld elke ochtend een zelfde smoothie en 's middags een groene salade en dat gaat op een gegeven moment tegenstaan. Bij jouw programma heb ik elke keer een verrassingsmoment.
Groot voordeel van jouw programma zie ik in
- de afwisseling
- het goed inpassen in gezinssituatie (een koolhydraatarm dieet wijkt bijv. echt af van wat we gewend zijn te eten en dan zou ik apart voor man en kind moeten koken). Van jouw gerechten genieten we allemaal.
- de betaalbaarheid.
Hartelijke groeten en graag vertel ik je rond de vijfde week weer hoe het gaat.